• EMAIL: customer@smiltid.dk

  • Op til 15% rabat 🦇 eller gratis fragt

  • ⭐️Fri fragt over 299 kr

FAQs

KONTO

Skal jeg have en konto for at bestille?
Nej, du kan også bestille som gæst. Men der er nogle fordele, hvis du har en konto hos os:

Hvad hvis jeg har glemt min adgangskode?
På loginsiden skal du klikke på "Mistet adgangskode?", hvorefter du bliver omdirigeret til en side, hvor du kan oprette en ny adgangskode.

Hvad hvis jeg har skrevet den forkerte e-mailadresse?
Kontakt os venligst, så vi kan ændre din e-mailadresse. Vi kan ændre din e-mailadresse, dit navn og din adresse, men vi kan ikke ændre din ordre. Så udfyld venligst din adresse i alle detaljer, ellers vil den pakke, vi sender til dig, blive returneret til os, eller vi vil bare ignorere din anmodning for at spare alle for besværet.

Hvordan indstiller jeg min leveringsadresse?
Da vores websted og service er baseret på engelsk, skal alle de oplysninger, du indtaster, være indtastet på engelsk, herunder tegnsætninger. Hvis visse bogstaver i din adresse indeholder ikke-engelske bogstaver, anbefales det, at du i stedet bruger de tilsvarende engelske bogstaver. Du kan f.eks. ændre bogstavet "?" til "c".

Kan jeg bruge flere rabatkoder i én ordre?
Kampagne- og rabatkoder kan ikke bruges sammen med andre kampagner og rabatter, medmindre andet er angivet.

BESTILLINGSPROCES

Hurtig checkout-proces
Du kan nemt se din ordrestatus og ordrehistorik
Modtag opdateringer med oplysninger om vores nye udgivelser og særlige kampagner

Hvordan ændrer eller annullerer jeg min ordre?
Vi forbeholder os retten til når som helst efter modtagelse af ordren at acceptere eller afvise ordren eller en del af den efter vores eget skøn, selv efter at kunden har modtaget en ordrebekræftelse eller efter at kreditkortet er blevet godkendt. Hvis kreditkortet allerede er blevet godkendt til købet, og ordren annulleres, vil vi udstede en kredit til den oprindelige betalingsmetode.

Enhver annullering, der foretages, efter at en ordre er blevet afgivet, vil blive pålagt et annulleringsgebyr på 0,5 USD, uanset hvornår ordren er blevet afgivet (selv om det kun er et sekund senere), da forhandlerens processor/kreditkort opkræver os et gebyr for annullering.

Bemærk venligst, at ordrer, der allerede er blevet pakket eller sendt, ikke kan annulleres.

Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter at jeg har afgivet en ordre?
Vær opmærksom på, at din leveringsadresse ikke kan ændres, efter at ordren er blevet behandlet eller afsendt. Du bedes opdatere din leveringsadresse til din bopælsadresse i stedet for din erhvervsadresse, da vi ikke ved, hvor længe destinationens toldmyndigheder vil holde pakken tilbage.

BETALING

Hvilke betalingsmetoder accepterer du?
Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger. Vi accepterer ikke personlige checks, postanvisninger, direkte bankoverførsler, betaling med betalingskort eller kontanter ved levering.

Hurtig checkout-proces
Du kan nemt se din ordrestatus og ordrehistorik
Modtag opdateringer med oplysninger om vores nye udgivelser og særlige kampagner

Er der nogen valutakurser?
Alle vores transaktioner er baseret på amerikanske dollars. Hvis dit kreditkort er baseret på en anden valuta, vil din ordresummen blive beregnet i overensstemmelse med den daglige valutakurs på den dato, hvor dit kortudstedende firma behandler transaktionen.

FORSENDELSE

Hvordan kan jeg spore min ordre?
Vi sender dine sporingsoplysninger pr. e-mail, så snart din ordre er afsendt. Normalt modtager du trackingnummeret en dag efter, at vi har afsendt din ordre. Du kan spore din ordre her.

Bliver jeg opkrævet told og afgifter?
De priser, der vises på vores websted, er skattefrie i amerikanske dollars, hvilket betyder, at du kan være forpligtet til at betale told og afgifter, når du modtager din ordre.

Der kan blive opkrævet importafgifter, told og relaterede toldgebyrer, når din ordre ankommer til sin endelige destination, hvilket bestemmes af dit lokale toldkontor.

Betaling af disse afgifter og skatter er dit ansvar og dækkes ikke af os. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldmyndighederne i dit land. For yderligere oplysninger om afgifter bedes du kontakte dit lokale toldkontor.